Pagina's

donderdag 5 januari 2012

Liebster Blog Tag


Vorige week ben ik getagd door Lounabeauty. Deze tag houdt in dat ik 3 blogs met jullie ga delen. Natuurlijk kennen we alle grote blogs, maar er zijn zoveel blogs op het internet die je nog niet kent en wat meer aandacht verdienen. Vandaag ga ik er 3 toelichten. Ik ken namelijk wel wat meiden die vol passie elke dag op hun blog aan het schrijven zijn. Ben je klaar voor extra leesvoer? Klik dan verder.



Steffie, is een echte brabantse meid en dat zie je vaak terug in haar schrijfstijl, zo zie ik regelmatig het woordje 'kei' leuk! voorbijkomen. Haha.. Ja, dan ben je een echte brabantse! Elke dag post ze een stukje over beauty online. Ik vind haar vooral leuk omdat ze persoonlijk schrijft en haar inspiratie echt OVERAL vandaan haalt. Naast beauty is gamen ook een hobby van haar, een combinatie die je niet snel ziet. Keep up the good work!


Meet Cynthia! Cynthia meet namelijk maar iedereen die je kunt bedenken. In haar categorie 'Meets Cynthia' komen alle bekende celebrities voorbij. Rihanna? Check! Anouk? Check! Amy Whinehouse? Check! The Joker? Check! Alle looks worden in een handomdraai nagemaakt door Cynthia herself. Petje af voor deze beautykoning(in)! 


Shirley is het bewijs dat samenwonen en 2 hondjes hebben totaal niet burgelijk is. Nee, deze meid is reislustig, een hopeloze romanticus en ja, net als ik, bang voor spinnen! Haar posts gaan over van alles en nog wat. De ene keer is het beauty, de andere keer vertelt ze over een nieuw fenomeen op het internet. Je weet niet wat je kan verwachten en dat maakt deze blog zo aantrekkelijk!

Ik wens jullie veel leesplezier!

3 opmerkingen:

  1. aaaa dit vind ik echt KEI leuk :P je met een schatje :D thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woops je bent een schatje bedoelde ik xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, how cute! Dank je wel Tahnee. :D The Joker was mijn favoriet. :')

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...