Pagina's

donderdag 12 januari 2012

Shopverbod!


Aaah, doodeng vind ik het om deze post te schrijven. Ik ga namelijk een challenge met mijzelf aan en jullie mogen daar allemaal getuige van zijn! Ik ga 3 maanden GEEN kleding kopen. Oké, 3 maanden klinkt kort, maar  als ervaringsdeskundige (ik heb tenslotte 3 maanden zonder vriend gewoond) weet ik hoe lang zoiets kan zijn. Ik ben ondertussen al van start gegaan en ga dit volhouden tot eind maart. 

Iedereen die net als ik dol op koopjes is en in de winkels overal SALE ziet staan weet hoe lastig dit gaat worden. Maar ik ga het doen! En waarom? Omdat ik eigenlijk best veel kleding in mijn kleine kastje heb gepropt en er nog best leuke dingen tussen zitten. Verder besef ik ook wel dat ik niet elke dag van elke maand iets anders hoef aan te hebben. Dit gaat mij zoveel geld besparen. Dan krijgt mijn bankrekening ook nog een keer de kans om boven de 100 euro uit te stijgen. I'm ready for this!

6 opmerkingen:

  1. Heel veel succes meis! Dit gaat je zeker wel lukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw dat is echt heel goed van je!
    succes meis :)
    ik heb dinsdag praktisch al je blogposts gelezen, vanaf de eerste tot nu en ik ben fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pittige challenge! Maar als je dit kan volhouden, dan kan je alles. ;) x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...