Pagina's

dinsdag 17 januari 2012

Een kalender naar mijn hart.


Aangezien vandaag de tentamenweek is aangebroken heb ik genoeg tijd gehad om op het internet rond te surfen. SOG (studie ontwijkend gedrag) is een talent van mij! Hier zou ik met vlag en wimpel voor slagen. No doubt about it! Jammer, dat dat net geen vak is bij mij op de opleiding. 

Check deze kalender van bubbeltjesplastic. Ik ben meteen weer verslaafd! Het is mij denk ik zo'n 5 jaar gelukt om clean te blijven van deze addiction. De laatste keer dat ik een bubbeltje kapot drukte kan ik mij niet eens meer herinneren. Maar het gevaar is groot wanneer je met één bubbeltje begint. Het is lastig om dan de drang om de rest ook kapot te drukken tegen te houden. Het gevoel, maar vooral het geluid is verslavend. Deze kalender zou nog wel eens een levensles voor mij kunnen zijn: zelfbeheersing. Klik verder voor meer foto's.



Alleen al bij het zien van deze foto, zou ik het liefst door mijn laptopscherm heen drukken om het bubbeltje te laten knappen. Dit is onmogelijk, ik weet het.


Zou jij je kunnen beheersen als je zo'n kalender krijgt? Of zou je net als ik het hooguit één dag volhouden en de rest van het jaar alvast kapot drukken. Het kan maar vast gebeurd zijn toch?

4 opmerkingen:

  1. Haha erg leuk zo'n kalender, maar ik denk dat ik me net als jij niet zou kunnen inhouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha leuke kalender!! ik ben ook echt een kei in studie afwijkend gedrag hahah. ik zou me niet in kunnen houden hoor met deze kalender xD. Bestel vaak online dus heb altijd wel zo`n bubbeltjesplastic liggen om mee te spelen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat vet! No, denk het niet. Of ik zou hem pas in het einde van het jaar bestellen, kan je in ieder geval al een hoop kapot prikken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Ik ben ook behoorlijk goed in SOG (dat doe ik nu ook namelijk ;-)) En ik zou me absoluut niet in kunnen houden met zo'n kalender!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...