Pagina's

zondag 22 januari 2012

Column | Help! Ik moet 3 weken zonder Blackberry leven.


Eén van mijn dagelijkse liefdes ligt in het telefoonziekenhuis. Mijn Blackberry voelde zich de laatste tijd niet meer zo lekker. Dit liet hij weten door het scherm op zijn kop te zetten, te spiegelen of gewoon helemaal spierwit te worden. Ja, dan is het duidelijk voor mij! Mijn Blackberry is ziek en moet naar de dokter. Inmiddels is mijn Blackberry al 5 hele dagen in het telefoonziekenhuis. En de dokter, heeft mij nog niet gebeld dat ik hem kan komen ophalen. O, ja tijdens het bezoekuur had hij wel gezegd dat het 3 weken kon duren. 3-hele-weken zonder mijn grote liefde. Gelukkig heb ik nog een grote liefde thuis op de bank zitten.

Maar, het is ook wel even rustig. Even niet iemand die de hele dag door aandacht vraagt door te piepen of te rinkelen. Opeens heb ik zeeën van tijd om met mijn studie bezig te zijn. 's Avonds kan ik gewoon meteen gaan slapen zonder dat ik mijn Blackberry nog even aandacht moet geven. O, ja nu ik tijdelijk vreemd ga met een Nokia liefde van 8 jaar geleden, merk ik dat deze liefde minder honger heeft. Mijn Blackberry at elke nacht mijn stroom op. Die Nokia, kan heel de week teren op één nachtje stroom. Kijk, dat scheelt in de kosten!

Toch mis ik mijn Blackberry. Het is echt mijn maatje geworden! Hij waarschuwt mij voor afspraken, laat mij weten als ik een mailtje ontvangen heb en geeft mij toegang tot mijn vriendinnen. En de HTC van mijn vriend mist  Blackberry ook. De Nokia is geen goede vriend voor hem. Hij is natuurlijk een Smartphone, en dat is zijn vriendje de Blackberry ook. Nokia kent Whatsapp niet eens!

Dat die dokter maar snel belt! Kan mijn oude Nokia liefde terug in de doos. Alleen in noodgevallen mag hij een glimp van mijn liefde opvangen. Ik blijf mijn Blackberry trouw. Totdat mijn abonnement afloopt, ik heb nog steeds een stille crush op iPhone... zucht!

2 opmerkingen:

  1. Super leuk geschreven! Mijne is ook kapot op 't moment, wat een gedoe is dat. Maar wel fijn dat je ff geen last heb van dat geping en die irritante BC berichten :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AhhahhahH die tekst is egt leuk ik hebt ook een blackberry e. Die ligt ookal o. Het ziekenhuis mAr het is ook goed want dn leer je ook even rusten

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...