Pagina's

woensdag 25 januari 2012

Media Markt had mij in hun macht.


Ja, hoor! Media Markt had het voor elkaar gekregen om mijn studie ontwijkende gedrag een stapje te verergeren vandaag. Het zit namelijk zo: afgelopen week kon je meedoen aan een Facebookactie waarbij je VIP mocht shoppen met de directeur en een cheque van 1000 euro. Dat wil toch iedereen winnen? Ik dus wel. Dus huppakee gegevens ingevuld, slagzin bedacht en op 'Like' geklikt. Vandaag (woensdag) tot 12u00 kon je meedoen. Precies om 12u00 was de wedstrijd gesloten. De winnaars zouden geselecteerd worden en kregen dan een belletje.

Ik heb serieus mijn telefoon in de oplader gestopt, want het zal je maar gebeuren dat je batterij leeg is. Verder heb ik mijn telefoon op de allerhardste beltoon gezet. Ik moest en zou hem horen als hij zou afgaan. Ondertussen zat ik elke minuut de pagina te refreshen. Verder hield ik ELKE comment bij om te kijken of er al iemand gebeld was als winnaar. 982 comments en 5,5 uur later waren de meeste winnaars bekend.

Behalve de Media Markt in Eindhoven, laat dat nou net de vestiging zijn waarbij ik mij had opgegeven. Maar geen nieuws, is goed nieuws. Ondertussen zaten mijn vriendinnen mij op te jutten, het was zo spannend! Alsof ik zat te wachten op een telefoontje van school of ik voor mijn eindexamen geslaagd of gezakt was. Die spanning gierde door mijn lijf.

'Ben jij al gebeld?' -'Nee' -'Oke, dan maak ik nog kans.' Nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en mijn vriend mijn zusje (die ook als een zenuwachtige stresskip achter de laptop zat) laten bellen. Mijn vriend deed alsof hij van de Media Markt was. Ze trapte er vol in. Lang hebben we het haar niet laten geloven hoor. Binnen no-time rolden de tranen over mijn gezicht. Gelukkig kon ze er zelf ook om lachen. Ach, als ik gewonnen had, kreeg ze wel een troostkado. Maar helaas, de spanning en de stress is voorbij. Ik heb niet gewonnen. Volgende keer beter!

4 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat je niet gewonnen hebt! Ik heb het ook elke keer als ik meedoe aan een westrijd, dan ben ik super zenuwachtig, maar ik heb nog nooit iets gewonnen! :c

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die grap was echt flauw ik dacht echt dat ik gewonnen had stond al tegillen :P

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oee als ik jou zus was :P zou ik je dubbel terug pakken :P haha wat een sport he :P het zou wel een mooie prijs zijn ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...