Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

Geef 1000 kinderen 1000 stickers


Afgelopen december hebben ze in een museum in Queensland een hele kamer inclusief meubels spierwit geverfd. Op de foto is de diepte dan ook moeilijk te zien. Twee hele weken kregen de allerjongste bezoekers een aantal ronde gekleurde stickers, deze mochten ze werkelijk OVERAL op plakken. Zij mochten meehelpen om de witte kamer om te toveren in een totale kleurexplosie. Iets wat ze thuis waarschijnlijk niet mogen doen. Benieuwd naar het resultaat? Klik dan gauw verder.









Ontzettend stoer dit!


De foto's zijn onder andere van: Stuart Addelsee, Ann en het museum zelf.

2 opmerkingen:

  1. Waauw, dat is echt super cool, ik denk dat ik eens wat kleuters moet uitnodigen om de woonkamer op te fleuren! :) Hmm.. Maar misschien moet ik toch even wachten tot ik alleen woon, want mijn ouders zullen niet zo'n fan zijn van stickermeubels. :c

    x Lana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ziet er echt ontzettend kleurrijk uit! Zelf zouik niet in z'n huis willen wonen (god wat druk:P) Maar een witte bank met gekleurde vlekken mag zo bij mij in de kamer staan :)Of de eettafel stoelen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...