Pagina's

dinsdag 24 januari 2012

Mijn 2 favoriete serie's!


Ik vind het heerlijk om af en toe een avondje voor de televisie te ontspannen. Lekker lui op de bank liggen, met wat te drinken en te snacken. Telefoon op stil, laptop uit, ontspannen maar! Momenteel ben ik helemaal weg van twee serie's. Deze serie's zijn ideaal om alleen, met je vriendinnen of met je boyfriend te kijken. Kun je al raden over welke twee serie's ik het ga hebben?



Modern Family is mijn all time favorite! Ja, het overtreft zelfs Friends. Deze serie verveelt geen één minuut. Elke scéne is hilarisch. En het mooie is dat deze serie voor mannen en vrouwen leuk is. Iedereen heeft wel een favoriete personage waarin ze zich kunnen vinden.

De serie gaat - even kort door de bocht - over 3 verschillende gezinnen. Je hebt de oudere Jay die getrouwd is met de vele jongere Colombiaanse Gloria die haar zoontje heeft meegenomen. Dan heb je het 'traditionele' gezin met 3 kinderen. En als laatste het homo gezin met een geadopteerd kindje. De 3 gezinnen zijn met elkaar verbonden doordat Jay (de oudere man) de vader is van Claire (de moeder van het traditionele gezin) en Mitchell (de linker homo).


Ondertussen is er al een seizoen 3 en hebben ze meerdere Emmy's in de wacht gesleept! Terecht verdiend.

Mijn tweede favoriete serie is: New Girl. Oke, dit is meer een meidenserie. Hoewel mijn boyfriend stiekem over mijn schouder mee keek en niet altijd zijn lach kon onderdrukken.


New Girl gaat over Jess, een spontane lerares, die vaak uit het niets begint te zingen. Ze betrapt haar vriend met een andere vrouw en heeft een nieuwe woonplek nodig. Ze verhuist naar een loft met drie single mannen die ze nog nooit heeft ontmoet.  Alle drie de mannen zijn verschillend, maar de grote vraag is: kunnen ze het wel aan om met Jess samen te wonen? Jess heeft nogal wat vreemde gewoontes en komt vaak een beetje dorky over. 

 

Sorry voor je nieuwe verslaving! Veel kijkplezier. 


4 opmerkingen:

  1. Ik ben eigenlijk geen seriekijker, kende ze allebei ook niet. Misschien dat ik dat maar eens wat vaker moet gaan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik normaal ook niet, maar deze 2 zijn echt heel leuk! Zeker een tip. Vooral Modern Family is hilarisch + verslavend.

      Verwijderen
  2. Haha, Modern Family is best funny! Ik moet altijd lachen om de reclames. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Modern Family is leuk, maar New Girl is leuker! Ik ben meer van de Gossip Girl, Vampire Diaries en Supernatural. A little bit more drama :) Ken je About a Girl ook al? Die lijkt wel wat op New Girl. Deze is verder niet op televisie maar gevonden via internet. Die is ook echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...