Pagina's

woensdag 27 juli 2011

Big Rings!



Ik ben altijd al dol geweest op ringen. The bigger, the better! Kleine simpele ringen die niet echt opvallen doen mij niks. Geef mij maar lekker veel statement rings. Lekker opvallend en zwaar aan mijn hand. Ze zijn onhandig met jassen aandoen, essays schrijven, je haren doen, maar toch draag ik ze. Benieuwd naar mijn collectie?



Ik heb ze niet allemaal gefotografeerd, alleen een kleine selectie. Links boven zie je de grote statement ring van de H&M. Een oranje stuk steen om je vinger. Ik ben er dol op! De ring is trouwens van plastic, maar dat zie je niet. De punten van deze ring zijn behoorlijk scherp, je kan er mooie krassen mee maken.

De 2de ring van links heb ik in Thailand gekocht voor 20 eurocent. De ster vind ik leuk om een beachy outfit mee af te maken. Lekker zomers! De andere ringen komen allemaal van de Primark. Een lekker kitsch ring met foute bloemen, een two-fingered ring met een beige roosje. Super cute!


Deze ringen heb ik al heel lang en ik zou niet meer goed weten waar ze vandaag komen. Voornamelijk van Ebay, Hema en Marktplaats. De laatste ring heb ik ooit als souvenirtje gekregen.


Deze ring heb ik van mijn vriend gekregen toen wij 2 jaar samen waren. Eigenlijk had ik een andere ring gekregen, maar die paste totaal niet bij mij. Na enige twijfel heb ik hem geruild tegen een mooi zilver lief exemplaar. Normaal ben ik geen fan van parels, maar deze is wel heel schattig. 


Op mijn 18de verjaardag heb ik van mijn mama deze ring gekregen. De ring bestaat uit zeventien losse hartjes. Binnenin staat de tekst 'I Love You' gegraveerd. Ik draag hem bijna dagelijks en krijg er altijd veel complimentjes over. De ring is wel heel dik, dus het is echt wennen in het begin met dragen. 


Ik bewaar al mijn ringen in een glazen pot in mijn kledingkast. Zo neemt het weinig plaats in beslag en toch kan ik ze snel vinden als ik er één zoek. 


Last picture!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...