Pagina's

vrijdag 15 juli 2011

You're Late!


Je hebt vast vriendinnen die altijd te laat komen als je een afspraak met ze hebt. Ik heb er in ieder geval één (ik noem geen namen). Standaard komt ze een uur te laat als het niet later is. Soms vraag ik mij af of ik gewoon een uur eerder moet afspreken om dat probleem op te lossen. Maar stel... dat ze één keer op tijd komt. Misschien ben ik iets te optimistisch. Maar mijn eigen vriend kan er ook wat van. Hij komt meestal op de seconde na binnen rennen. Haast is zijn tweede naam, definitely! Speciaal voor deze mensen heb ik een leuke kadotip.

Een horloge die altijd zegt dat je te laat bent. Bespaar jezelf de moeite om de tijd op je horloge te lezen. Het enigste wat je moet weten is dat je te laat bent en moet haasten. Op deze manier kom je misschien wel een keer op tijd.




Julia Rothman is de ontwerpster van deze plaktattoo's. Wil jij nu ook een setje van 2 horloge's kopen voor 5 dollar dan verwijs ik je door naar de site van Julia (tatt.ly). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...