Pagina's

woensdag 6 juli 2011

Brazil Butt Lift


Help, ik heb een dikke kont! Ik meen het! Ze passen niet meer in mijn favoriete spijkerbroek en mijn vriend klaagt er ook dagelijks over. Het is verschrikkelijk. Grapje! Dit wordt geen klaagmuur, ik ben hartstikke tevreden over mijn derrière. Maar ik ga wel één maand werken aan mijn achterwerk. Puur voor de fun en om mijn conditie een duwtje in de juiste richting te geven. Hoe? Met de Brazil Butt Lift.

Mijn vriend doet al een tijdje aan P90X, een sportprogramma van 90 dagen voor een strak lichaam. Elke dag een uurtje sporten en je lichaam is klaar voor de zomer. Hij heeft al meerdere pogingen ondernomen om mij enthousiast te maken. Maar nee, 90 dagen krachttraining is echt niks voor mij! 

Nu kwam ik speciaal voor vrouwen de Brazil Butt Lift tegen en dat lijkt mij wel wat! Een work-out programma van 30 dagen om je billen strakker te maken en te liften. Dit programma is van dezelfde maker van P90X. Alleen in plaats van Tony de krachtpatser, krijg ik Leandro als instructeur. Deze grappige, enthousiaste kerel wordt de komende 30 dagen mijn beste vriend. Als... ik het resultaat boek wat hij beloofd natuurlijk!

Leandro begon zijn carrière in de balletwereld maar als snel stortte hij zich in de wereld van fitness. Hij ontdekte namelijk dat vrouwen die aan ballet of een andere vorm van dansen deden de beste billen hadden. Met zijn kennis ontwikkelde hij de Brazil Butt Lift waarmee elke vrouw de billen van haar dromen kan krijgen. Leandro begeleidt namelijk ook veel supermodellen die voor lingerie shows bootylicious moeten zijn.

Ik heb de instructieboekjes al gelezen, en als je dit artikel leest heb ik mijn eerste work-out er al op zitten. Wist je trouwens dat de eerste test, de welbekende potlood test is? Als je een potlood onder je billen stopt en het potlood blijft hangen, dan mag er wel wat aan gebeuren! Nee, ik kon het potlood met geen mogelijkheid onder mijn billen stoppen. Lucky me!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...