Pagina's

maandag 18 juli 2011

Een goede indruk achterlaten.


Een eerste indruk is ontzettend belangrijk. In die eerste minuut velt iemand al een oordeel over je en deze wil je natuurlijk zo positief mogelijk hebben. Ik in ieder geval wel. Ik probeer dan ook altijd een zo'n stevig mogelijke handdruk te geven en mijn beste glimlach op te zetten. Maar ook door interesse te tonen en mij kwetsbaar op te stellen probeer ik iemand op zijn of haar gemak te krijgen. Maar wil je nu echt een verpletterende eerste indruk maken? Lees dan verder.

Ik kwam namelijk deze ring op het internet tegen waarmee je bij de eerste handdruk al meteen je naam kan stempelen op de ander zijn hand. Een beetje brutaal is het wel. Maar ach ja, brutale meiden hebben de halve wereld, ja toch?

Hoe dan ook, diegene zal je niet snel vergeten. Tenminste tot het moment dat hij of zij haar handen gaat wassen. Handig voor als je een lastige naam hebt, die altijd verkeerd wordt gespeld. Als je naam 'Sanne' is, dan maak je er waarschijnlijk weinig indruk mee. Maar je kan er ook altijd je telefoonnummer opzetten of je twitteraccount. 

Ik vind hem in ieder geval ontzettend leuk!! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...