Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Persoonlijke bekers.


Hoe geweldig zijn deze bekers! Typisch Amerikaans en je kan je eigen design samenstellen met verschillende lettertypes en kleuren. Ik heb thuis niks met mijn eigen naam erop. Is ook lastig als je ouders je een aparte naam geven die je bijna nergens tegenkomt. Vroeger als mijn zusje en ik in Spanje op vakantie waren en bij de souvenirwinkeltjes sleutelhangers hingen met namen, gingen wij altijd kijken of onze naam er ook tussen hing. Teleurstelling, na teleurstelling. De namen Nichonne (mijn zusje) en Tahnee (ik) hingen er natuurlijk nooit tussen. Handig voor mijn moeder want zij zei altijd: 'Als jullie naam er tussen hangt, mogen jullie het hebben'. Na zo'n 100 pogingen hebben mijn zusje en ik het opgegeven. Maar met deze bekers kan je je eigen naam opgeven, erg leuk! 


De bekers zijn van hard plastic en kunnen dus steeds opnieuw gebruikt worden. Goed voor het milieu en voor je portemonnee. Als eerste kun je kiezen welke font je wilt voor je tekst.

Font 1 en 3 zijn zeker mijn favorieten. Lekker meisjesachtig en heel sierlijk. Bij de 2de stap kan je kiezen welke kleuren je graag wilt op je beker. 


En als laatste kan je kiezen welk design je erop wilt. Met stippen, bloemetjes, een rondje met je naam erin of alleen je naam op de beker. Ik heb deze bekers gevonden op Etsy bij de volgende verkoopster Pink Birdie Boutique. Zij maakt 6 bekers voor je voor een prijs van €43. Er zijn meer verkopers die soortgelijke bekers maken, maar dan per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...