Pagina's

donderdag 21 juli 2011

I'm a lucky girl!!


Nivea en mijn huidje gaan goed samen. Ze hebben nu al ruim 20 jaar een relatie opgebouwd en deze band kan niet meer stuk wat mij betreft. Het begon al op jonge leeftijd toen mijn moeder mijn schrale plekjes (lees goed: mijn billetjes) insmeerde met het vette goedje van Nivea. Op latere leeftijd beschermde Nivea mijn huid in de felle zon en dat doet ze nog steeds! Tegenwoordig ben ik al in de twintig en gebruik ik vooral de dagcrème en de bodylotion. Laten we hopen dat de anti-rimpelcrème voorlopig nog in de kast kan blijven staan. Afgelopen week won ik een actie bij Nivea! Lees verder hoe ik een verrassingspakket in de wacht heb gesleept.

Op de Facebookpagina van Nivea kon je meedoen met een summeractie: 'Stuur een foto van jezelf met de Nivea strandbal'. Helaas had ik geen strandbal in mijn bezit, maar wel veel creativiteit en photoshop. Een combinatie die goed samen gaat! De bovenste foto was mijn inzending waarmee ik de actie heb gewonnen. Super blij ben ik!! En dit is wat ik gewonnen heb!!


Geen lullig pakketje als je het mij vraagt. In totaal maar liefst 8 producten in full size. I like! Nivea hartstikke bedankt. 




Ook het handgeschreven kaartje kan ik goed waarderen! Het maakt het meteen persoonlijker. Leuk gedaan, mijn complimenten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...