Pagina's

maandag 11 juli 2011

Nieuw zomerdrankje!


De zomervakantie is officieel begonnen! Terugdenkend aan de vorige zomers betekend dit vooral veel middagen, zelfs avonden op het terras doorbrengen. Een wijntje meer of minder maakt dan ook niks meer uit. De glazen alcohol verdubbelen zich dan ook bij mij in de zomer. Deze zomer ga ik het anders doen! Ik ga voor de gezonde aanpak! Dag flessen wijn & sangria. Welkom nieuwe frisse non-alcoholische drankjes.


Foto's: Edmond Vincent
En dit zijn mijn eerste verantwoordelijke aankopen voor de zomer. Een frisse ijsthee in een wel hele hippe verpakking. Ik had deze 2 flesjes al eerder bij de Albert Heijn zien staan, maar door de luxe verpakking dacht ik dat ze heel duur zouden zijn. Dus ik liet ze maar voor wat ze waren tot afgelopen zondag.
Ik ging bij mijn moeder slapen en we moesten nog even boodschappen doen voor het avondeten. Weer zag ik deze ijsthee staan en deze keer gooide ik ze in het boodschappenmandje van mijn moeder. Zij betaalt!

Nu bleek bij de kassa dat deze hippe flesjes nog geen euro kosten. 99 eurocent namelijk, een koopje als je het mij vraagt!


De 2 smaken die ik heb gekozen waren: Arizona zwarte thee & Arizona groene thee. Nu is natuurlijk de grote vraag: 'En hoe smaakt het?' Niet heel bijzonder moet ik eerlijk toegeven. Het smaakt wel als echte ijsthee en niet zo chemisch nep als de ijsthee die ik normaal in huis heb. Dat is wel een groot pluspunt. Je voelt je goed bezig als je dit drankje drinkt. Op de verpakking van de fles staat dat je de ijsthee ook warm kan drinken. Met dit weer heb ik daar niet zo'n zin in, maar op de koude dagen kan hete thee wel lekker zijn op de bank.


Een grappig detail is dat de fles helemaal Amerikaans wil overkomen. Arizona doet je denken aan de staat Arizona, zeker als je op de achterkant de staat Arizona ziet staan. Maar...!! Ik laat mij niet zo snel foppen. Als je goed leest staat er onder ergens in het minuscuul Made in Germany. Moet je wel heel goed kijken!

Hoe dan ook, ik zou dit zeker nog een keer kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...