Pagina's

vrijdag 1 juli 2011

Nachtlampje.


Sommige kinderen vinden het te donker s'avonds als ze in hun bed liggen en zijn dan bang. Bang voor spoken en monsters die verstopt zitten onder hun bed en in de kast. Wij als volwassen weten wel dat er alleen maar stof onder het bed ligt en misschien een kwijtgeraakte schoen. Kinderen denken daar heel anders over! Al laat je honderd keer zien dat er niemand onder het bed zit en dat er alleen maar kleren in de kast hangen, je overtuigd ze niet! Daarom kan een nachtlampje een goed idee zijn om kinderen gerust te stellen. Ik heb een aantal leuke nachtlampjes gevonden, kijk je mee?


Dit lampje is natuurlijk meteen ideaal voor als je naar de wc moet 's nachts. 
Huppakee, lampje van de houder en neem maar mee. 


In de winter is niks liever dan een schattige sneeuwpop die lief naar je lacht. 


Ook deze lamp behoort tot mijn favorieten. De lamp heeft 2 functies. Hij kan de kamer helemaal verlichten waarvoor een lamp meestal wordt gebruikt, maar hij kan midden in de nacht ook functioneren als nachtlamp.



Een knuffel en lampje in één.


Dit lampje is ook nog eens heel milieuvriendelijk. Overdag zet je hem in het zonlicht zodat hij zichzelf kan opladen en 's avonds kan je hem mooi naast je bed zetten. Dit lampje doet mij een beetje denken aan mijn jeugd. Ik wilde vroeger altijd de sterren vangen en in een potje doen. Daar lijkt dit potje wel een beetje op!

Slaap lekker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...