Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

Hoe verander je een trui in een laptoptas?


Voor geen goud zou ik mijn laptoptas willen ruilen voor een andere. Ik heb hem al ruim 4 jaar en ik ben er nog steeds even dol op als op het moment dat ik hem uitpakte. Mijn Betsey Johnson laptoptas trekt altijd alle aandacht. No way dat ik ooit nog met een simpele zwarte laptoptas ga lopen. Mijn zwart met witte tijgerprint laptoptas hoort bij mij! Maar mocht ik ooit in een situatie terecht komen dat ik mijn tas niet bij mij heb, dan kan ik altijd nog van een trui een tas maken. Hoe? Dat ga ik je nu laten zien.




Nu geef ik nog altijd de voorkeur aan een echte laptoptas, maar mocht ik hem ooit kwijt zijn en haast hebben, dan is dit een goede oplossing. Moet ik wel eerst even in de kledingkast van mijn vriend gaan zoeken aangezien ik zelf geen één trui in mijn kast heb liggen. 


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...