Pagina's

donderdag 28 juli 2011

Old Spice!


Old Spice maakt de meest grappige commercials op het internet. Helaas nooit in Nederland op de buis te zien, maar gelukkig hebben we YouTube nog. Old Spice was eerst een suffig merk, wat door een aantal virals is vernieuwd. Het merk richt zich nu vooral op vrouwen. Want met wat Old Spice ruikt zelfs jouw saaie man naar jouw ultieme droomman. En de reclames zijn hilarisch! Alleen nu is mijn favoriete man op een paard ingewisseld voor een ander en daar ben ik helemaal niet blij mee! Nieuwsgierig wie het overneemt?






Ken je de Old Spice reclame nog niet? Dan ga ik NU een nieuwe wereld voor je openen. Hierboven zie je de reclame met een wel hele leuke kerel. Watch and Enjoy! De man die je in het filmpje ziet heet Isaiah Mustafa, misschien een bekend gezicht voor je uit een aantal films. Maar nu hoorde ik gisteren het shokkende nieuws dat Mustafa stopt en er een vervanger is. You gotta be kidding me!

Fabio neemt het stokje voor Old Spice over. Jammer, want deze reclames vind ik helemaal niet leuk. Veel te lange haren, te vrouwelijk en weg is de vrouwenfantasie. Ik wil Isaiah op het paard terug met de diamanten. Wat denken jullie ervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...