Pagina's

dinsdag 6 september 2011

Beste werkplek ooit!


Momenteel wil ik onze werkplek in huis wat opbeuren. Nu staat er alleen maar een bureau vol rotzooi van mijn vriend. Plek voor mijn laptop is er niet eens. Tijd om mijn plekje aan het bureau te gaan veroveren. Verder wil ik ook wat planken aan de muur om meer opbergruimte te creeƫren. Op zoek naar inspiratie, en kijk eens wat ik tegen kom! Google in Zurich heeft echt de mooiste werkplek ever!!










Wajooo hier zou ik echt graag willen werken. Het is gewoon een grote speeltuin voor volwassenen. En al die leuke knusse thema plekjes om te werken zijn echt te schattig! Als deze medewerkers niet met plezier naar hun werk gaan dan weet ik het ook niet meer. Ik vind het echt super leuk. Helaas is ons appartementje te klein om het na te bootsen. Misschien over een aantal jaar in een groter huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...