Pagina's

donderdag 29 september 2011

Green Screen!


De meeste series of films spelen op de mooiste locaties die je maar kunt bedenken. Ik vraag me altijd af hoe dat nu kan. Huren ze een deel van de stad af? Dat kan toch nooit met al die toplocaties. De term 'Green screen' ken ik wel, maar vooral met foto's maken. Je maakt een foto van iemand met de groene achtergrond die kan je dan zo vervangen voor welke achtergrond dan ook. Maar dat het ook kon met films, wist ik niet! Ja tuurlijk wist ik dat een green screen wordt gebruikt bij bijvoorbeeld Superman. Maar ook de hedendaagse locaties kunnen nep zijn! 


Na het kijken van het onderstaande filmpje sta ik echt versteld! Waaat?! Is Greys Anatomy zo NEP eigenlijk? Ongelooflijk wat ze er allemaal mee kunnen. Je moet het echt met je eigen ogen zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...