Pagina's

donderdag 1 september 2011

Speciaal voor mijn introkids!


Lieve kids van mij! Nooit gedacht dat ik op mijn 21ste al moeder zou zijn van zo'n 20 kids. Gelukkig was het maar voor een paar dagen. Pffiiieeuwwhh! Maar wat vond ik het heerlijk om een paar dagen jullie intromama te zijn. Lekker de baas uit hangen, want mama heeft natuurlijk altijd gelijk! 

Ik heb ontzettend veel plezier gehad de laatste dagen. Een aantal momenten zal ik in mijn studietijd niet meer vergeten. Zoals de Derrie Douche die één van jullie heeft doorstaan. Petje af. Of dat mijn lieve zoon bijna in mijn nek sprong en harder gilde dan ik toen een spin van de muur af viel. Esther die zonder angst de rol van moeder overnam en de spinnen vermoorden. De hilarische momenten op de wipe-out baan. Ik schrok wel een beetje van hoe snel jullie uit de kleding gingen voor de kledingslinger. De planking acties in de stad. Geweldig! 

Gelukkig zijn een aantal momenten op de gevoelige plaat vastgelegd. Dus bij deze de beloofde foto's! Ik heb ze niet gesorteerd, uitgezocht of bewerkt. Die taak is voor jullie!

Intro2011

Dikke knuffel van jullie intromama! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...