Pagina's

maandag 12 september 2011

Gekke japanse gadgets!


Japanners komen met de meest gekke gadgets op de markt. Heerlijk om avonden japanse site's af te struinen op zoek naar de krankzinnigste spullen die ze verkopen. Dat kan ook alleen maar in Japan volgens mij. Bij het woord 'Japanners' denk ik ook meteen aan die flauwe, hilarische spelshows. Het spel is tien keer extremer dan Wipe-Out, net zoals de deelnemers. Zelf ben ik geen fan van de japanse keuken. Sushi? Nee dankje. Maar ken jij iemand die dol is op sushi maar niet dol op eten met stokjes? Dan heb ik een ontzettend leuk kado voor je gevonden.


Maak er een spelletje van! Oefenen baart kunst luidt het bekende spreekwoord. Ook handig voor als je je kinderen met stokjes wilt leren eten. Ik zou het kopen! Lijkt mij echt een zenuwslopend spannend spel.


Mocht het eerste spel te moeilijk zijn, dan kan je voor de sushi blokjes gaan. Hoewel vierkante harde blokjes mij ook niet echt makkelijk lijkt. In real-life kan je nog altijd wat in de rijst knijpen om het niet te laten vallen. 

Wie gaat de uitdaging aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...