Pagina's

woensdag 14 september 2011

Black lips.


Vroeger droeg ik op 2 momenten in het jaar zwarte lippenstift. Eén daarvan was met de carnaval als ik verkleed ging als heks. Met zwarte lippen zag ik er nog enger uit dan dat ik al was. Het andere moment was als ik terug kwam van de kermis. Want ja, met een dropbal zat heel je mond onder die zwarte kleur. Maar nu zie je het steeds vaker in tijdschirften, blogs en videoclips. Gaan zwarte lippen een nieuwe trend worden?





In modebladen en muziekclips vind ik het er hartstikke gaaf uitzien. Maar in real-life naar school zie ik het toch minder zitten . Ik denk ook dat mijn klasgenoten, mijn vriend en vriendinnen hier nog niet klaar voor zijn. Ik betwijfel of ze dat ooit zullen worden. Toch maar bewaren voor carnaval of halloween dan?

2 opmerkingen:

  1. Ik ben zelf gek op zwarte lippenstift en het staat me goed omdat ik licht getint ben, een mooi gevormde mond heb en mooie, heel volle lippen heb. Het maakt erg veel indruk en als ik iets voor elkaar moet krijgen bij anderen, ben ik met zwarte lippenstift zo sterk, dat alles lukt! MAar normaal stift ik mijn lippen rood en dat geeft veel gezag en stijlgevoel.

    Micky

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zwarte lippenstift vind ik waanzinnig mooi en ik zou wensen dat het net zo normaal werd als rode lippenstift. Ik voel me uiterst zeker met gitzwarte lippen en zie iedereen kijken. Maar het maakt me sterk, want ik weet dat het me goed staat.
    Eigenlijk ben ik gek op alles kleuren lippenstift, zolang het maar fel of donker is. ZOnder lippenstift ga ik nooit de deur uit en make-up zou ik nooit vergeten. Want het maakt me 10 x zo mooi en stijlvol...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...