Pagina's

donderdag 8 september 2011

Geluksmomentjes!


Ik moet toegeven dat ik soms de kleine fijne momentjes in het leven vergeet. Laten dat nou net de dingen zijn die je kunnen realiseren dat je heel gelukkig mag zijn als persoon. Tuurlijk zijn er genoeg momenten die ik koester. Dit kunnen avondjes met vriendinnen zijn, maar ook een lief gebaar van mijn vriend of... een euro op straat vinden. Ja ik kan daar heel erg blij om zijn! Via het boek 1000awesomethings kwam ik een heleboel geluksmomentjes tegen die ik graag met iedereen wil delen. 


  • Wanneer je op de bank in slaap valt en er iemand een dekentje over je heen legt.
  • In één keer de juiste hoeveelheid spaghetti maken in plaats van veel te veel.

  • Avondeten als ontbijt. Heerlijk om zondag middag bij het opstaan pizza te eten. 
  • Als eerste de bioscoop zal in komen zodat je de beste plek kunt bemachtigen. 
  • De eerste vraag bij een tentamen weten.

  • Geld vinden waarvan je niet wist dat je het nog ergens had.
Ben dankbaar voor de kleine geluksmomentjes in je leven, je zult zien dat je veel 'geluk' hebt op één dag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...