Pagina's

donderdag 8 september 2011

Help! Mijn hond wordt nat!


Het zou zomaar uit de mond van mijn moeder kunnen komen. Sinds wij een puppy hebben is niks meer te dol. Mocht de puppy eerst niet op de bovenafdeling komen of op de bank springen, nu mag hij alles! Ja ALLES! Hij kan voortaan de trap op en af, hoe stoer! Hij kan met een aanloop op de bank springen, ook de heilige crémekleurige stoeltjes van mijn moeder zijn geen verboden terrein meer.

Want... hoe schattig is het als de puppy met zijn vieze poten op de stoeltjes naar buiten staat te kijken. Dat kan je hem toch niet verbieden? Nee, tuurlijk niet! En hoe leuk is het als hij bij je boven op bed ligt onder de dekens. Je mag zeker niet op de puppy mopperen als hij ziek is, want dan mag hij ALLES! Maar wat doet mijn moeder als het buiten regent en de puppy moet worden uitgelaten?


Dan neemt ze hem mee onder een speciale hondenparaplu!


Want welke hond houdt er nu van regen? Zijn vachtje moet droog en schoon blijven. Een hondenparaplu is dan de ideale oplossing om je hond tegen de regen te beschermen. Nu doet mijn moeder de achterdeur open als het regent, maar zo'n paraplu zou haar niet te dol zijn. Wat vind jij hiervan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...