Pagina's

zondag 25 september 2011

Nieuw sieradenmerk: Isa Belcampo


Mijn moeder kan mij snel jaloers maken met haar nieuwe aankopen. Haar budget om te shoppen is tien keer groter dan die van mij. Wat zeg ik?! Ze heeft niet eens een budget. Ook deze keer was het haar gelukt om mij groen van jaloezie te laten kijken. Ze heeft namelijk een ontzettend leuk sieradenmerk ontdekt en ik ben al om! Kijk je mee?

Normaal gesproken is de sieradencollectie van mijn moeder verboden terrein voor mij. Bang dat er dingen zomaar 'verdwijnen' of dat ik ze kapot maak. Maar voor deze keer mocht ik wat foto's maken, met als voorwaarde dat ik de ketting meteen zou terugleggen. I did!



De ketting is van het merk Isa Belcampo, niet te missen dat dit een italiaans merk is. De materialen en de structuren die je terug ziet in de ketting, maken hem juist zo speciaal. Ik vind het een stoer effect geven, maar tegelijkertijd ook heel vrouwelijk. Dit is trouwens niet een top die ik er normaal bij zou dragen. Iets te druk als je het mij vraagt, maar ik had weinig kleding bij toen ik bij mijn moeder ging logeren. Het was dit of een top met gekleurde farao's. De keuze was snel gemaakt.

Op www.belletrade.nl vind je de hele collectie die ze verkopen. Hier zijn een aantal van mijn favorieten:


Het meest verassende aan de sieraden is dat ze belachelijk licht zijn. Je voelt niet eens dat je ze om hebt. Heel bizar! Dit verwacht je namelijk totaal niet als je ze ziet. Op de site las ik dat ze speciaal hele lichte metalen gebruiken, erg exclusief dus. Alleen de naam Isa Belcampo klinkt toch al geweldig?

Mijn moeder heeft de sieraden gekocht bij 'Iets Anders' in Helmond. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...