Pagina's

dinsdag 27 september 2011

Mijlpaal!


Ja, het is mij gelukt! 100 Berichten posten met van alles en nog wat. Nagellak tutorials, kunstwerken, gekke Japanse gadgets en zelfs de brilpoetsdoekjes van mijn vriend kwamen voorbij. Toen ik met bloggen begon leek de 100ste post nog zo ver weg! Wie kan er nu 100 interessante stukjes schrijven voor op het internet? Ik niet! De ene keer lukt het mij beter dan de andere keer. Maar er stond wel bijna elke dag iets op het web.

Laten we maar meteen beginnen met een groot cliché: het is zo leuk als je ziet dat je bezoekersaantallen stijgen. Eerst deed ik het puur als hobby, maar nu heb ik steeds vaker het gevoel: mijn bezoekers verwachten morgen weer een post! Snel achter de laptop duiken om tot laat in de nacht nog een post te schrijven. Tuurlijk lukt het  mij niet altijd, ik heb ook nog een studie die veel tijd kost. Maar ik wil het wel, heel graag.

Om mijn lieve trouwe bezoekers te bedanken ga ik vanmiddag om 12u00 een kleine winactie op touw zetten. Drie van mijn favoriete nagellakjes van dit moment ga ik verloten. Doe dus vooral mee!

Liefs, Tahnee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...