Pagina's

donderdag 22 september 2011

Mijn lievelingseten: marshmallows!

Eén van de lekkerste, maar vaak ook het gezelligste eten vind ik: MARSHMALLOWS! Deze spekjes kan ik eten tot ik erbij neerval, tot mijn buik echt niet meer kan en tot ik zo misselijk ben dat ik de komende uren niks hoef te eten. Ja, ik word echt gelukkig van marshmallows. Jammer genoeg ben ik niet zo heel vaak getuige van een kampvuur, maar dan bouw ik stiekem mijn eigen vuurtje gewoon in huis.


Alleen al een marshmallow boven een vuurtje houden geeft mij al genoeg voldoening. Maar, wil ik nu echt eens een keer uitpakken dan maak je natuurlijk smores. Een smore is een marshmallow op een bicuitje met een stukje chocolade. Goddelijk!! Als je dit nog nooit hebt gehad, maak het!



Verder vind ik het ook altijd heel leuk om cake-pops te maken voor mijn vriendinnen. Helaas hebben wij geen echte oven en mislukken deze eigenlijk altijd! Ontzettend balen, want als de cake-pops al van hun stokje vallen voordat iemand ze ook maar in hun mond kon stoppen, heb je er weinig aan. Maar ik had al snel een leuk alternatief gevonden. Marshmallows-pops, hetzelfde concept alleen met een spekje ipv met cake.



Dit is echt een piece of cake om te maken. Je smelt wat chocolade, dip je marshmallow erin, rol door wat sprinkels en tadaaa.. je marshmallow-pop is af! Heel simpel en toch ziet het er erg indrukwekkend uit voor mijn vriendinnen. Oja, het kost je ook bijna geen tijd of geld!


Als laatste nog een foto van hoe ik thuis mijn eigen vuurtje bouw. Meestal zet ik een aantal waxinelichtjes op een bord zodat er eigenlijk niks mis mee kan gaan. Let wel op dat je dit veilig doet. Ga het niet op je bed doen midden in de nacht. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...