Pagina's

vrijdag 30 september 2011

Origineel een kaartje sturen? Dat kan!


De tijd dat ik iedereen een persoonlijk kaartje stuurde, is echt voorbij! Met verjaardagen kom ik nog wel aanzetten met een verjaardagskaart, maar de moeite nemen om naar de postbus te lopen doe ik niet. Dan maar een e-mail. Voor speciale gelegenheden maak ik nog wel eens een uitzondering. Vaak gaat het dan om een 'zomaar' of een 'bedankt' kaartje. Nu was ik twee weken geleden een nachtje in Antwerpen waar ik deze hele grappige kaarten tegen kwam. Ik heb het boekje in mijn handen gehad, maar helaas ben ik niet doorgelopen naar de kassa om het af te rekenen. Wanneer moet ik deze kaarten nu versturen?! 









De kaarten komen heel arrogant over, maar ik vind ze juist daarom heel grappig! De reactie van iemand die zo'n kaartje dan ook ontvangt zal snel zijn: Oooh! Terwijl je juist een lief kaartje dacht te ontvangen. Het zijn zeker kaartjes met een dikke knipoog.

Via www.someecards.com kan je een aantal kaarten bestellen. Sommige grote boekenhandels verkopen ze ook in boekvorm, waar je de kaarten eruit kan scheuren. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...