Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Overknee socks!


Sokken tot over je knieën, wel of niet doen deze winter? Natuurlijk is het lekker warm, maar het doet mij ook meteen aan de foute, ordinaire schoolmeisjes look denken. Verschrikkelijk, om nachtmerries van te krijgen. Daar wil je zeker niet mee geassocieerd worden deze winter. Ik heb wel een aantal sokken die over mijn knieën komen in mijn kast liggen. Heerlijk om op een vrije dag in huis te dragen. Maar ik durf er nog niet mee naar buiten te stappen. Deze winter maar eens de eerste stap gaan zetten? Daarvoor heb ik wel wat inspiratie gezocht. Hoe ga ik deze sokken modeverantwoord dragen?


Sarah Jessica Parker trekt ook werkelijk alles aan en het staat haar nog goed ook.


Overknee socks zijn makkelijker te dragen met een panty eronder. Zo valt het minder op en heb je ook geen blote benen.




Mijn favoriete look! Het hele geheel vind ik echt een plaatje! Mooi dat grijze jurkje met een zwart colbertje en de zwarte sokken. Need to find this!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...