Pagina's

woensdag 28 september 2011

Hoe bespaar je ruimte op een drastische manier?


We willen allemaal het beste uit een kleine ruimte halen. Waar zet ik mijn bed neer, waar hang ik deze spiegel op of welke kleur verf kies ik zodat mijn kamer groter lijkt. Ik doe het altijd! Want als ik meer opbergruimte maak in mijn kamer, dan kan ik ook meer spullen kwijt. Eigenlijk is het zo dat ik dan NOG méér kan kopen. Maar deze meubels zijn wel echt extreem in multifunctionaliteit. Alleen al deze bank die je binnen een handomdraai in een stapelbed veranderd. En ze hebben nog meer handige stuff!


In mijn studentenkamer van 10m2 had ik elke centimeter hard nodig! Slim inrichten was het key-word van mijn kamertje. Een halfhoogslaper als bed, hoog genoeg om er een ladekast onder te zetten, samen met een koelkast en een tv. En diezelfde halfhoogslaper was laag genoeg om recht in je bed te kunnen zitten zonder je hoofd tegen het plafond te stoten. Je begrijpt het al, ik had werkelijk weinig keus qua inrichting.

Maar deze meubels zijn wel echt ontzettend handig! Normaal ben ik niet zo van de twee-in-één meubels. Het doet mij meteen denken aan die verschrikkelijk slaapbankjes van de Ikea waarvan je na één nacht alweer 3 weken bij de fysiotherapeutisch rondloopt. Verbazingwekkend genoeg vind ik dit wel een grappig concept. De meubelstukken zien er kwalitatief goed uit (op de foto dan). 

Leuk filmpje om te zien over wat ze nog meer in huis hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...