Pagina's

zaterdag 3 september 2011

Hotter then my daughter!


Al weken loopt mijn mama te zeuren en te smeken om een blogpost helemaal over haar te schrijven. Nou mam, het is je lucky day today! Speciaal een blogpost over jou! Waarschijnlijk is het niet de post waar je op gehoopt had. Ik ga je namelijk niet de hemel in prijzen, je big ass schoenencollectie komt ook niet in beeld en al je talenten ga ik ook niet opsommen. Nee, je geweldige make-over van mama naar ordinaire secretaresse komt vandaag in beeld. Mijn mama heeft namelijk een grappig stukje voor haar baas opgedragen. Speciaal voor iedereen die het gemist heeft nog een aantal foto's. Want geef toe mam, je was binnen no-time terug het wc hokje in om de glitters van je gezicht te boenen.


Tadaaaa! Het eindresultaat. Ik mocht mijn mama zo 'fout' mogelijk opmaken. Het begon al met een foundation die 7 keer lichter is als haar eigen huidskleur. Haar wenkbrauwen heb ik donkerder, maar vooral langer gemaakt. De basis van haar oogschaduw was fel metallic blauw. Dit bleek echter niet drastisch genoeg en dus heb ik er nog flink wat zilveren glitters tot aan haar wenkbrauwen opgeplakt. Dit was ook van veraf niet te missen! Nepwimpers konden natuurlijk ook niet ontbreken. Als finishing touch heb ik haar nog een moedervlek boven de lip gegeven. Lekker trashy als je het mij vraagt.


Maar een outfit maakt het natuurlijk helemaal af, dus daar heeft mijn mama ook erg veel aandacht aan besteed. Een lekker druk jurkje, zilveren grote ordinaire ketting om haar nek en natuurlijk het toppunt: een netpanty. Geen idee waarom ze deze nog in winkels verkopen. Dan nog de kinky hakken, die trouwens uit haar eigen collectie komen. Verder heeft ze nog een luipaard doodgeschoten om daar een mooi jasje van te maken. Gelukkig draagt ze dit niet normaal, anders zou ze een goede kandidaat zijn voor het programma 'Hotter then my daughter'.


Ik ben blij dat mijn mama zichzelf niet al te serieus neemt. Ze zal altijd vooraan in de rij staan bij een grapje. Niks is te dol, dat blijkt maar weer! Mam, bedankt dat ik deze blogpost over jou mocht maken!

1 opmerking:

  1. Tahnee, ik vermoord je!

    Grapje! lofjoehoehoe!xxxxmama
    p.s. Kun je volgende keer iets normaals over mij schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...